100% sigurna kupnja & plaćanje | Dostava besplatna iznad 55 € | Pakiranje poklona kod svake kupnje | Jamčimo kvalitetu i dosljednost

100% sigurna kupnja & plaćanje | Dostava besplatna iznad 55 €
Pakiranje poklona kod svake kupnje | Jamčimo kvalitetu i dosljednost

Slanje i dostava

Slanje i dostava

Koliko naplaćujete za slanje pošiljke?

Slanje je besplatno kada napravite narudžbu. Zamolit ćemo Vas otvoriti našu Politiku dostave za više pojedinosti.

Vršite li dostavu u inozemstvu?

Da, vršimo dostavu u inozemstvo.
Vrijeme isporuke ovisi o zemlji primatelja, ali u pravilu traje 5–10 radnih dana.
Troškovi dostave prikazuju se prilikom kupnje, prije završetka narudžbe.

Registrirani kupci imaju mogućnost praćenja svoje pošiljke online i povoljnije cijene dostave u određenim akcijama.

Kako je moja narudžna zapakirana?

Vaša narudžba bit će poslana zajedno sa certifikatom, ukrasnom kutijom i računom u sigurnoj i dobro upakiranoj kutiji.

Kako mogu pratiti moju narudžbu nakon što je poslana?

Broj za praćenje Vaše pošiljke bit će Vam poslan e-mailom odmah nakon što je Vaš paket poslan.

Što ukoliko se moja pošiljka izgubi?

Sve naše pošiljke su osigurane tijekom transporta. Zamolit ćemo Vas biti na raspolaganju kako biste mogli zaprimiti Vašu pošiljku u trenutku dostave. Zamolit ćemo Vas otvoriti našu Politiku dostave za više pojedinosti.

Pokrivate li troškove dostave za povraćaj?

Troškove za slanje Vašeg povrata ne pokriva OPALIS i oni su u nadležnosti korisnika.

Kako ću znati je li moja narudžba otpremljena?

Dobit ćete email sa brojem za praćenje nakon što Vaš paket bude poslan.

Mogu li promijeniti adresu?

Radi Vaše sigurnosti, adresa dostave i adresa narudžbe ne trebaju se mijenjati nakon što nam pošaljete Vašu narudžbu. Zamolit ćemo Vas biti na raspolaganju kako biste mogli zaprimiti Vašu pošiljku u trenutku dostave. Zamolit ćemo Vas, također, otvoriti našu Politiku dostave za više.

WhatsApp Viber Telefon